EEN BEESTIGE NAMIDDAG

Maandag zijn wij toegekomen met de bus bij begeleidster Jessy thuis, want wij mochten daar de ezels gaan verzorgen.

Eerst kregen we een glaasje water, voor we aan het werk gingen, want het was warm. Als alle glaasjes leeg waren mochten wij mee de wei in bij de ezels - Lou, Barbara & Maurice – we mochten hun borstelen, dat vonden ze wel leuk. Ze hadden veel haar en voor de zomer moeten ze hun zomerkapsel krijgen. – Tania





Ik heb de ezel een kuske gegeven. – Marie Paul





Ja, het was neig plezant bij de ezelkes, het hondje en de kipkes. Ik mocht ze borstelen en er nekeer mee wandelen in de wei. Daarna heb ik een hoegaarden ros̩ gedronken op het terras, ik heb er deugd van gehad. Ik wou niet naar huis gaan, ik was daar geire. РMarie Josee





We mochten de ezels ook een wortel geven. Ik heb ook met de hond gespeeld, Pippa. Ik heb Barbara een knuffel gegeven, ze was lief. - Priscillia





Tasje koffie gedronken, wafeltje gegeten en dan zijn we terug gegaan. We hebben Jessy uitgezwaaid. – Wim





Ik heb met Maurice geknuffeld. Ik moest heel rustig bij hem gaan, omdat hij soms wat bang is maar hij liep niet weg van mij, hij was niet bang van mij en hij genoot van mijn knuffeltjes. Ik genoot er ook van, ik mocht zijn haren ook kammen met de zachte borstel, maar nu mis ik hem wel hoor. - Sandra





Zowel de gasten als de ezels hebben enorm van genoten van deze fijne namiddag tussen de beesten.





Reacties

Populaire posts van deze blog

WELNESS OPTEMPO

Onze Soepkadees zijn terug!